Huppa
Logistiek op olympisch niveau!

Dit hebben we voor hen gedaan
Onze samenwerking met Huppa
Huppa, voorheen bekend als Upfresh, had duidelijke en ambitieuze innovatiedoelen. De uitdaging was om op de bestaande locatie een grootschalig groeiproject te realiseren. Logflow ontwikkelde een masterplan visie die begon met een voorraadoptimalisatie. Logflow begeleidde de klant van ontwerp tot go-live in dit uitdagende automatisatieproject. Het ging hierbij om veel meer dan alleen een opslagsysteem. Het distributiecentrum bestaat uit vijf niveaus, met 168 shuttles die de benodigde reactiviteit ondersteunen. De ingebouwde flexibiliteit zorgde ervoor dat de integratie met Franky Vleeswaren vlekkeloos kon verlopen.
Wat onze klant zegt
“Gezien de beperkte footprint die beschikbaar was, vormde het tenderingproces en het zoeken van de gepaste technische oplossingen een hele uitdaging. Het resultaat is een voorbouw van 5 verdiepingen waarin elke vierkante meter optimaal wordt benut, met mogelijkheid tot flexibele uitbreiding.”
Over Huppa
In maart 2023 kondigden UpFresh en Franky Fresh Food hun fusie aan sedert oktober 2024 gaan ze verder onder één nieuwe naam: Huppa. Dit nieuwe merk vertegenwoordigt de samensmelting van meer dan 120 jaar ervaring in de verssector, met 7 vestigingen in België en 400 medewerkers. Huppa biedt meer dan 12.000 verse producten, zoals charcuterie, kaas en traiteursmaaltijden, voor zowel de retail als de groothandel. Met een omzet van 240 miljoen euro versterkt Huppa zijn service en expertise, waarbij innovatie en kwaliteit centraal staan. Het bedrijf zette een belangrijke stap met de lancering van een volledig geautomatiseerd gekoeld magazijn, wat de logistieke efficiëntie en flexibiliteit ten goede komt. Huppa is klaar voor de toekomst en blijft zich inzetten voor duurzame groei en klantgerichte service.

Net als Huppa jouw supply chain naar olympisch niveau?
Vertrouw net als Huppa op onze expertise. Samen herdenken wij jouw logistieke processen en maken we jou klaar voor de toekomst.